Koersballers van Seniorenvereniging Waspik bij ons op visite

Nadat de koersballers van SV Waspik ons 29 januari hartelijk hebben ontvangen in buurthuis ’t Schooltje in Waspik was het de beurt aan de ballers van de KBO-Raamsdonk om hen uit te nodigen voor een uitwedstrijd.

Om 13:15 arriveerde de delegatie met een aantal van hun topspelers in de Ontmoeting aan het Kerkplein 4 in Raamsdonk.

Na kennismaking met de leden die bij de vorige krachtmeting niet aanwezig waren gaf de zeer bekwame jury het startsein.

Er werd bij vlagen op hoog niveau gespeeld en uiteraard moet je ook af en toe wat geluk hebben.

Er werd met 7 teams gespeeld die samengesteld waren door in ieder team een speler van SV Waspik te koppelen aan een speler van de KBO-Raamsdonk.

Er werd tussendoor een bakske gedronken met daarbij een koekje.

Het wedstrijdverloop was te volgen op het digitale scorebord en daarmee werden ook, na ieder potje, de volgende spelers opgeroepen om te koersen.

Het was een gezellige middag die zeker voor herhaling vatbaar is en we willen daar alle aanwezigen voor bedanken.